NAROA JAIO JAIO, IDAZLE.

• 26/09/2022 |

HIK HASI aldizkariak eskatuta eta HNPk bultzatua, Naroa Jaio Jaiok iritzi artikulua idatzi du HIK HASI aldizkarirako. Artikulua hurrengo aldizkarian agertuko da webgune honetan agertzen den moduan. HNPren aldetik Naroa zoriondu nahi dugu egindako artikuluaren kalitatearengatik.

ZORIONANAROA!!!

• EUSKARALDIA OROBIOGOITIAN

1. 23/11/2020

EUSKARAREN HISTORIAREN ERAKUSKETA. Euskaraldiarekin eta Euskara egunarekin bat eginez, Hizkuntza Normalkuntza Batzordeak Euskararen Historiaren gaineko erakusketa bat antolatu dute. Oskar Caballerok ekarritako panel mordoek osatzen dute erakusketa. Bertan, gure hizkuntzaren bilakaera idazkien, grafikoen eta mapen bidez ikus daiteke erromatarren garaitik gure egunetara arte. Benetan erakusketa polita eta didaktikoa.

2020ko Euskaraldia abian da gurean ere pasa den asteko barikutik. 15 egun ditugu aurretik Euskal Herri osoan egingo den ariketa sozial eta kolektibo hau aurrera eramateko. Horretarako hainbat arigune sortu ditugu institutuan: Batxilerreko ikasleak, mintegiak, Zuzendaritza, irakasleak ez diren langileenak, familia elkartea eta jantokiko langileenak. Horretaz gain, ariguneetako partaideei Belarriprest edo Ahobizi txapak banatu zaizkie. Azaroaren 20an, Euskaraldiaren lehen egunean, HNPko ordezkariak sartu ziren geleetara Euskaraldia zer den azaltzeko. Azalpenaz gain, aurreko edizioaren bideo bat eta aurtongo Euskaraldiaren abestia ikusi zuten ikasle guztiek.

• DESMONTANDO EL AMOR ROMÁNTICO

1. 17/11/2020

Josune Muñoz de Skolastika ha sido la ponente.

Se ha trabajado en el instituto sobre el tratamiento del amor romántico en la literatura. Partiendo de lecturas y teleseries propuestas, el objetivo es la reflexión sobre el tema. Posteriormente concluirá con un taller práctico para los alumnos y alumnas de 4º de la ESO.

• EL HUERTO ECOLÓGICO EN MARCHA

1. 17/11/2020

Nuestro huerto ecológico avanza. el proyecto diseñado va haciendose realidad.

El año pasado adquirimos el material y cerramos el recinto con red -  con la colaboración de los empleados del Ayuntamiento.

Ahora los alumnos de  TECNOLOGÍA de 4. DBH - bajo la dirección de Mikel - están montando los bancales.

• VIVA EL BOCK´N ROLL

1. 17/11/2020

El “Bock’n roll”  es un envoltorio reutilizable para llevar el bocadillo o el almuerzo y así evitar los residuos producidos por el uso de envoltorios de plástico y aluminio.

Ya hemos recibido los Bock´n Rolls  que solicitamos al Ayuntamiento de Iurreta.

• BOOKTUBERBOOM EN YOUTUBE

1. 03/11/2020
    GALTZAGORRI ELKARTETIK JASOTAKO MEZUA: