ESKOLA AGENDA 30

• 2020/11/03 |

ESKOLA AGENDA 21 proiektuak zabaldu egiten ditu bere helburuak eta EA 30 (ESKOLA AGENDA 2030)  proiektu integrala bilakatu da.
Buru-belarri indarrean jarraituko dugu Ingurumena, berdintasuna eta giza justiziaren alde.

Aurten, trantsizio urtea, AGENDA 2030ko helburuak  zabaltzea izango da gure erronka.

20-21 ikasturteko  EKORDEZKARIAK

20201027_121228

Nazio Batuen erakundeak, 2030erako Garapen Jasangarrirako Agenda finkatu du non 17 helburu biltzen dituen pobrezia deuseztatzeko, desberdintasuna eta injustiziaren kontra borrokatzeko eta klima aldaketari aurre egiteko.

Eskolako Agenda 30, aurreko EA21 bezala, ikastetxearen iraunkortasunerako hezkuntza programa ere bada, kudeaketa arduratsu eta iraunkorra sustatuz, bai ikastetxean, bai udalerrian, baliabideak, erabilitako materialak, energia eta hondakinak modu egokian baliatzeko.

Komunitatearen partaidetzan oinarritzen da, eta udalerriko garapen iraunkorrean esku hartu eta laguntzen du.

Hezkuntza-komunitate (guraso, irakasle, ikasle, langile ez-irakasle) osoaren partaidetza oso garrantzitsua da, eta horretarako denek osatutako batzordea osatzen da. Udal Foroen bidez eskola eta herriaren arteko erlazioa indartu eta aberasten da.

JOBloga

Kontaktua: agenda30@orobiogoitia.net

KABI GURE TXINPALAGUN BERRIA!!

• 2021/02/24 |

Aurten ere mugikorrak biriziklatzeko kanpaina - Jane Gooball Instituturen eskutik, koltana berrerabilia izan dadin eta txinpantze eta gorilen habitata zaintzearen alde, MUGI ZAITEZ OIHANAREN ALDE!- oso arrakastatsua  izan da (52 mugikor bildu eta bidali ditugu) eta ondorioz, 2018an bezala, sari berezia lortu dugu:

Congoko txinpanze bat gure besoetakoa izendatu dute, 2018an LEMBA izan zen, oraingoan KABI.

KABI, Congon Jane Goddball errehabilitazio zentruan bizi den txinpazea da, eta gure besoetakoa denaren izendapenaren ZIURTAGIRIA jaso dugu.

Hemen CHIMPAMIG@Sen TXOSTENA

Kanpainaren informazio gehiago:

www.movilizateporlaselva.org

www.janegoodall.es

www.janegoodallsenegal.org

• EA30: AURTENGO "UDAL BILKURA"

1. 2021/06/04

Aurtengo Udal Foroa egokitu behar izan dugu bizi dugun pandemia egoeragatik.

Herrian OSTADAReko monitorearekin "Ekonomia zirkularra" tailarrean ateratako ondorioak eta proposamenak jasotzen dituen idatzia eskura eman zaio Iurretako alkateari.
    1. mailako ekordezkariak - Anas, Ainhoa eta Nahia- izan dira gure bozeramaileak,  eta beraiekin Udaletxeko bilkura-gela batetan proposamenen inguruan solasean izan da  IƱaki alkatea.
    Bide batez bestalde, 3. DBHko Paule Azpitartek -EUSKAL CONFINTen partaidea- beste institutuetako ordezkariekin gazteen batzar  horretan adostutako proposamen orria  helarazi dio ere.

- UDAL DIAGNOSTIKOA - PROPOSAMENAK

- EUSKAL CONFINT - ESKAERA

• ESKOLA CONFINT 2021

1. 2021/04/28

3. DBHko ekordezkariek antolatuta (mila esker Maier, Irune, Iskander, Izar, Maddai eta Paule), 2021eko ESKOLA CONFINTa ospatu dugu ikastexean. Konferentzian 3. DBHko ikasleek parte hartu dute eta, bertan, Maiatzaren 5ean  Euskal Confintera eramateko KONPROMISOAK eta LELOAK adostu dira.

Aurtengo gaia: KLIMA BABESTEKO EKINTZA izan da, ESKOLA AGENDA 2030ko 13. GIH (Garapen Iraunkorrerako Helburua).

ESKOLA CONFINT - OROBIOGOITIA 2021

- BLOGean INFORMAZIOA

EUSKAL CONFINTA HEMEN

• KABI GURE TXINPALAGUN BERRIA!!

1. 2021/02/24

• MUGIKORREN BILKETA KANPAINA

1. 2021/01/13

JUAN OROBIOGOITIA institutuan JANE  GOODALL institutuarekin elkarlanean egiten dugun proiektuan, Senegaleko eta Gineako ekosistemak eta txinpantzeak babesten laguntzeko MUGIKORRAK jasotzen ditugu, eta beharbada  Gabon ostea oso sasoi aproposa da horretarako

2017/18 kurtsoan proiektuarekin hasi ginen eta horrenbeste mugikor bidali genituenez LEMBA izeneko txinpantzeri urte batean laguntzeko aukera izan dugu!

Ikusteko zehatzago zer egiten duten Senegalen eta Ginean web honetan sartu. Gaztelaniaz, ingelesez eta frantsesez ikusi ahal da:   www.janegoodallsenegal.org

Jane Goodall-ek berak laburtzen digu minutu batean HEMEN mugikorrak zergatik birziklatu behar ditugun (ingelesez, azpitituluekin gaztelaniaz)