ZAIN DEZAGUN LURRA!

INGURUMEN ALDEKO KONPROMISOAK JUAN OROBIOGOITIAN

EA30eko ekintzak erakusten

• 2023/06/15 |

Maiztegin Agenda 30 proiektua bultzatu nahi dutela esan zigutenez, Orobiogoitian egiten dugun lana ikustera gonbidatu genituen.

Hemen gure ordezkariek txoko berdea eta ortua erakutsi eta azalpenak eman zizkieten.  Ortuan, gainera,  aitzurrarekin aritzeko eta lurra ureztatzeko aukera izan zuten.  Hangoak eta hemengoak gustura ibili ziren.
Hurrengoan gu joango gatzaizkie!

EA30 ekaina
  • JUAN OROBIOGOITIAKO IKASLEAK CONFINT-EAN

Gasteizen burutuko den Estatu mailako Gazteen 1. Konferentzian (CONFINT) Iurretako Juan Orobiogoitia institutuko ikasle bik parte hartuko dute. Hautatutako ikasle biak EMMA VILLENA eta IKER BLANCO dira. DBHko ikasle hauek beste 24rekin batera Euskadi ordezkatuko dute Zain Dezagun Planeta lemapean egingo diren jardunaldi hauetan.

JASANGARRITASUNAREN BIDEAN

• 2022/06/08 |

Gure ikastetxeak urte asko daramatza jada Ingurumenaren alde lanean. Eskola Agenda 21ekin hasi ginen  eta Eskola Agenda 30 proiektuaren bidez jarraipena ematen ari gara.
Honekin lotuta, Eskola Jasangarriaren ziurtagiria ere berriztu dugu hirugarrenez  eta atzo, ekainak 7, Urdaibaiko Ekoetxean 134 lagun inguru bildu ginen gure saria jasotzera.

Guzti hau posible izan da ikasle, familia, irakasle eta herriko erakundeek egin duzuen ahaleginagaitik.

Mila esker egiten arin zareten lanagaitik

JASANGARRIAK  gara eta izaten jarraitu nahi dugu!!

jasangarriak 22