Egutegia/Agenda orokorra

Informazio akademikoa ON LINE

ESKOLA CONFINT 2021

• 2021/04/28 |

3. DBHko ekordezkariek antolatuta (mila esker Maier, Irune, Iskander, Izar, Maddai eta Paule), 2021eko ESKOLA CONFINTa ospatu dugu ikastexean. Konferentzian 3. DBHko ikasleek parte hartu dute eta, bertan, Maiatzaren 5ean  Euskal Confintera eramateko KONPROMISOAK eta LELOAK adostu dira.

Aurtengo gaia: KLIMA BABESTEKO EKINTZA izan da, ESKOLA AGENDA 2030ko 13. GIH (Garapen Iraunkorrerako Helburua).

ESKOLA CONFINT - OROBIOGOITIA 2021

- BLOGean INFORMAZIOA

Eskola Confint 2021

RAP KANTAK 21 - 2.DBH

• 2021/04/28 |

Hona hemen aurten DBH 2. mailakoekin egindako rap abestiak!
Mila esker Iurretako Herri Bibliotekari, Saroa eta Peruri.

2021- dbh 2 B- ERREALITATEA.mp3

2021- dbh 2 B- ARRAZAKERIA.mp3

RAP tailerra

OROBIOGOITIAko TAULA PERIODIKOA

• 2021/04/27 |
Zorionak egindako lanagatik!

"Iaz, konfinamendua zela eta, hainbat proiektu bertan behera utzi behar izan genuen, haien artean 2. DBHko ikasleeek Fisika eta Kimika ikasgaian Taula Periodikoari buruz egindako lana. Aurten, ikasle horiek - orain 3. mailan- iaz egindako lana berreskuratu eta jarraitu egin dute bukatu arte.
Argazkietan ikus daitezke aurten egindako lana eta lanaren emaitza. Taula Ikastetxeko horman jarrita dago denok ikusteko eta berarekin ikasteko.

taula periodikoa

• ESKOLA CONFINT 2021

1. 2021/04/28

ESKOLA CONFINT - OROBIOGOITIA 2021

- BLOGean INFORMAZIOA

• RAP KANTAK 21 - 2.DBH

1. 2021/04/28

Hona hemen aurten DBH 2. mailakoekin egindako rap abestiak!
    Mila esker Iurretako Herri Bibliotekari, Saroa eta Peruri.

2021- dbh 2 B- ERREALITATEA.mp3

2021- dbh 2 B- ARRAZAKERIA.mp3

• OROBIOGOITIAko TAULA PERIODIKOA

1. 2021/04/27
    Zorionak egindako lanagatik!
  • LIBURU EGUNA OSPATZEN

1. 2021/04/23
    AURPEGILIBURUA  sortu dugu ikastexean liburuak eta irakurketa ospatzeko eta aldarrikatzeko
    Hau bai facebook jatorra!!!
  • EGUNEAN BEHIN LEHIAKETA

1. 2021/04/13
    Aste Santuak aurretik 8 astez ibili dira guztira 89 ikasle eta irakasle hamar galdera erantzuten Egunean Behin lehiaketan. Egunero hamar galdera erantzun dituzte.

LIBURU EGUNA OSPATZEN

• 2021/04/23 |
Hau bai facebook jatorra!!!

Ondo legoke liburu bat besapean hartuta hortik zehar lasai ibiltzea. Plazerra!
Islandian Gabonetan liburua oparitzea ezinbestekoa da. Bertan hori da beraien J├Ârgen eguna eta gabonetan  errotutako ohitura da. Katalanek Jordi daukate larrosa batekin liburua lagunduta.
Ba guk ere Gorka Deuna gogoratu dugu 15 minutu leitzen eta aurpegi liburuak ateratzen. Ez gara gutxiago izango.
Zaindu eta asteburua irakurtzeko aprobetxatu!

liburu eguna