Egutegia/Agenda orokorra

Informazio akademikoa ON LINE

AGUR EDOIA!

• 2021/06/18 |

Dena eman ondoren irakaskuntzan, deskantsua gozatzeko garaia da.

Mila esker eman duzun guztiagatik eta besarkada bero bat, bihotz-bihotzetik!

AGUR EDOIA!!!

Agur Edoia!

Ez zaitugu ahaztuko.  Aupa Edoia!!!

LIBURUAK BERRERABILTZEKO PLANA

• 2021/05/21 |

Ekonomia zirkularraren ildoa jarraituz aurten ere - bizi dugun egoerak eskatzen dituen babes neurriak hartuta-, gure eskolako DBH-ko 3., 4. eta Batxiko liburuak berrerabiltzeko plana jarri nahi dugu martxan. Alferrikako gastua aurrezteaz gain, liburu gutxiago erabiliko ditugu, honek suposatzen duen guztiarekin (paper, ur eta energia gutxiago erabiltzea).

Horretarako, ikasturte bukaeran Batxi eta DBH 3. eta 4. mailako liburuak (testu liburuak, zein irakurketa liburuak) jasotzea pentsatu dugu eta hurrengo ikasturteko ikasleen esku jarri.

Ekimen hau guztiz borondatezkoa da eta liburuak emateak ez du bermatzen liburuak lortuko dituzunik.

GAU BELTZA

• 2020/10/30 |

Animen Gauaren inguruan Euskal Txokoko ikasleek erakusketa jarri dute gure ikastetxean,  tradizio ezezagun hauek plazaratzeko asmoaz. Domu Santuen bueltan ospatzen den Gau Beltzaren inguruko azalpen-panelak eta kandelaz beteriko kalabaza bana ipini dugu DBHko eta Batxillereko eraikinetan. Bestalde ere, 2. Batxillereko hainbat ikaslek beren aitite-amamen testigantzak jaso dituzte ospakizun honen inguruan.

Animen gaua, Akerbeltz, Gaba baltza, Katubaltz... urriaren 31aren bueltan ospatzen da Euskal Herrian.

Aurten jaietarako girorik ez dago baina ohitura zaharrak gogoan ditugu.

Animen gaua