Egutegia/Agenda orokorra

Orientazioa

Eskola Web

Informazio akademikoa ON LINE

Interneten era seguruan nabigatzeko iradokizunak

Familientzako hitzaldia: MAITASUN ERROMANTIKOA DESMUNTATZEN YOUTUBEn

• 2020/11/25 |

Hemen duzue Azarok 25ean Josune Muñoz-ek eskainitako hitzaldia Ibarretxe Kultur-Etxean, Iurretako Bibliotekak antolatuta.

Abenduak 2arte egongo da ikusgai YOUTUBEko Iurretako Bibliotekako kanalean.

ANBOTO aldizkarian elkarrizketa

EUSKARALDIA OROBIOGOITIAN

• 2020/11/23 |

2020ko Euskaraldia abian da gurean ere pasa den asteko barikutik. 15 egun ditugu aurretik Euskal Herri osoan egingo den ariketa sozial eta kolektibo hau aurrera eramateko.

Horretarako hainbat arigune sortu ditugu institutuan: Batxilerreko ikasleak, mintegiak, Zuzendaritza, irakasleak ez diren langileenak, familia elkartea eta jantokiko langileenak. Horretaz gain, ariguneetako partaideei Belarriprest edo Ahobizi txapak banatu zaizkie. Azaroaren 20an, Euskaraldiaren lehen egunean, HNPko ordezkariak sartu ziren geleetara Euskaraldia zer den azaltzeko. Azalpenaz gain, aurreko edizioaren bideo bat eta aurtongo Euskaraldiaren abestia ikusi zuten ikasle guztiek.

Euskaraldia 2020

BOOKTUBERBOOM YOUTUBEN

• 2020/11/03 |
GALTZAGORRI ELKARTETIK JASOTAKO MEZUA:

Booktuberboom EAEko booktuber lehiaketaren 4. Edizioa martxan dugu. Urtero,  kedada presentzialak egin izan ditugu zuen herriko liburutegi eta gaztelekuetan. Hauetan, gazteekin liburuen inguruan aritzeaz gain, booktuber bilakatzeko pausuak deskubritzen ibili izan gara.

Aurten, covid 19a eta segurtasun neurriak direla eta, kedada presentzialak antolatzea oso zaila egin zaigu. Baina, ez gara geldirik geratu! Guk ere kamarak martxan jarri eta booktuber bilakatu gara zuen ikastetxeetako pantailetara iristeko. Izan ere, kedada birtualak antolatu ditugu YouTubeko saio baten formatuan eta horrela estrenatu dugu Booktuberboom Saioa!

Bertan, 10-15 minutu inguruko 5 kedada birtual ikusteko (nahi duenak podcast gisa entzuteko) aukera izango duzue. Kedada hauetan literatura eta liburuez aritzeaz gain, sare sozialen inguruan ere arituko gara booktuber onen gisara: zer den booktuber edo bookstagramer bat, sortzaileei elkarrizketak, gazteentzako liburu gomendioak, album ilustratuaren kontaketa, Unpoltsing, TAG, DIY eta Haul asko! Ez dakizuela zer diren? Eman play eta sartu Booktuberboom YouTubeko kanala

BOOKTUBERBOOM SAIOA