Egutegia/Agenda orokorra

Orientazioa

Eskola Web

Informazio akademikoa ON LINE

Interneten era seguruan nabigatzeko iradokizunak

IURRETAKO HERRI BIBLIOTEKAren ESKAINTZA

• 2020/09/17 |

Hona hemen Iurretako Herri Bibliotekak aurtengo ikasturtean DBH4 eta Batxillergoko ikasleentzat prestatu duen eskaintza.
Momentuko osasun egoerara moldatuta, aforoak murriztu eta beharrezkoak diren segurtasun protokoloak jarri dira.

MINTZA-PRAKTIKA TALDEAK IURRETAKO LIBURUTEGIAN

Eskeiniko diren hizkuntzak: EUSKARA, INGELESA eta FRANTSESA nagusientzako zein gazteentzako (15-18 urte).

Izen-ematea:

- Irailaren 21etik 30ra erroldatuak

- Irailaren 28tik 30ra ez erroldatuak (29a jai eguna da)

Egutegi/ordutegia: saioak astean behin izango dira.   ARGIBIDEAK

GAZTEENTZAKO IRAKURKETA KLUBA

Herri Bibliotekak aurtengo ikasturtean DBHko ikasleentzat prestatu duen ekintza berria!

Momentuko osasun egoerara moldatu gara, aforoak murriztuz eta beharrezkoak diren segurtasun protokoloak ezarriz.

Izen-ematea:

- Irailaren 21etik 30ra erroldatuak

- Irailaren 28tik 30ra ez erroldatuak (29a jai eguna da)

ARGIBIDEAK

Datorren urterako berriak

• 2020/07/24 |

Familia agurgarriak,

20-21 ikasturterako ditugun berriak kontatu nahi dizkizuegu:

COVID-19ari aurre egiteko kontingentzia plana diseinatu dugu ikasleen segurtasuna bermeatzeari lehentasuna emanda. Irailaren lehen astean OOGk onartu beharko du eta momentu horretan horren berri emango dizuegu.
HAUSPOA proiektua onartu digute eta honek suposatzen du ordutegi trinkoa izango dugula kurtso osoan zehar (8:10-14:10). Atxikitutako dokumentuan ordutegi berria eta plangintza daukazue eskuragarri. Arratsaldeko errefortzuak, honen beharra duten ikasleentzako izango dira eta tailerrak aukerakoak.
JANTOKI zerbitzua normaltasunez eskainiko da (14:10-15:00).
GARRAIOA zerbitzua ere eskeiniko da ordutegi jarraituaren sartu irteeretarako, baina honen inguruko zehaztasunik ez dugu oraindik.
Beste berririk ez dugun bitartean, opor onak izan eta datorren ikasturtea indarberrituta hastea espero dugu.

Zuzendaritza taldea