Egutegia/Agenda orokorra

Informazio akademikoa ON LINE

"ZIENTZIAREN EMOZIOA" hitzaldia

• 2021/01/25 |

Aurreko barikuan Gotzone Barandika Argoitiak, Zientzia eta Teknologia Falkultateko  Doktorego Eskola Zuendariak, Batxilergoko 1.Ako eta Kultura Zientifikoko ikasleei hitzaldia eman zien (STEAM proiektuaren barruan): "ZIENTZIAREN EMOZIOA"

ARGAZKIAK

Zientziaren emozioa

HEZKIDETZAKO HITZALDIA

• 2021/01/21 |

HEZKIDETZA  proiektuko ekimena izan genuen asteazkenean:

Jare Itzazelaia eta Maren Blancok, 2. batxiko ikasleak, 1, batxikoei emandako hitzaldia.

hezkidetza hitzaldia

2021-2021 ikasturterako AURREMATRIKULA

• 2021/01/15 |

Kaixo:

Aurten aurrematrikulatzeko epea hurrengo hau izango da: 2021eko urtarrilaren 18tik 29ra arte.

Egoerak bultzatuta, Juan Orobiogoitia BHIrako aurrematrikulak osatzeko modua aldatu behar izan dugu. Ezinezkoa zaigunez talde handiko aurrez aurreko bilerarik egitea, aukera digitalaz baliatuko gara.

Hurrengo Powerpointean gure informazioa azaltzen da.

Zalantzaren bat izanez gero, mesedez, gurekin harremanetan jarri.

Mila esker!!

• 2019/10/29 |

Animen Gauaren inguruan Euskal Txokoko ikasleek erakusketa jarri dute gure ikastetxean,  tradizio ezezagun hauek plazaratzeko asmoaz.

Animen gaua, Akerbeltz, Gaba baltza, Katubaltz... urriaren 31aren bueltan ospatzen da Euskal Herrian.

Ohitura zaharrak baliatuz, jai berri bat sortzen hasiak dira herrietan.

Animen gaua

Ainhoa Azpitarte, 1. Batxilerreko ikaslea, abeslari.

• 2021/01/17 |

Klak euskal proiektuaren barruan, Durangaldeko hainbat ikastetxeko ikasleak batu dira eta euskal abesti baten bideoklipa egin dute. Batzuk kamara eta grabazio lanetan ibili dira. Beste batzuk, ordea, abeslari eta musikari aritu dira. Horien artean Ainhoa Azpitarte ikaslea egon da.

Goza dezagun bideoklipa entzun eta ikusiz!!!