Egutegia/Agenda orokorra

Informazio akademikoa ON LINE

Familientzako hitzaldia: MAITASUN ERROMANTIKOA DESMUNTATZEN YOUTUBEn

• 2020/11/25 |

Hemen duzue Azarok 25ean Josune Muñoz-ek eskainitako hitzaldia Ibarretxe Kultur-Etxean, Iurretako Bibliotekak antolatuta.

Abenduak 2arte egongo da ikusgai YOUTUBEko Iurretako Bibliotekako kanalean.

ANBOTO aldizkarian elkarrizketa

EUSKARALDIA OROBIOGOITIAN

• 2020/11/23 |

2020ko Euskaraldia abian da gurean ere pasa den asteko barikutik. 15 egun ditugu aurretik Euskal Herri osoan egingo den ariketa sozial eta kolektibo hau aurrera eramateko.

Horretarako hainbat arigune sortu ditugu institutuan: Batxilerreko ikasleak, mintegiak, Zuzendaritza, irakasleak ez diren langileenak, familia elkartea eta jantokiko langileenak. Horretaz gain, ariguneetako partaideei Belarriprest edo Ahobizi txapak banatu zaizkie. Azaroaren 20an, Euskaraldiaren lehen egunean, HNPko ordezkariak sartu ziren geleetara Euskaraldia zer den azaltzeko. Azalpenaz gain, aurreko edizioaren bideo bat eta aurtongo Euskaraldiaren abestia ikusi zuten ikasle guztiek.

Euskaraldia 2020

EKINAREN EGUNA

• 2019/05/22 |

Maiatzak 22an 1. DBH-ko ikasleak gure ingurua garbitzen aritu dira.

HELBURUA: Institutua garbitzen dugun bitartean konturatzea zenbat zikinkeri dagoen eta zelan aldatu behar dugun gure jarrera eta ohiturak.

Pasa den kurtsoan EKINAREN ASTEA ibaia garbitzen ospatzen hasi ginen eta aurten jarraipena eman  diogu gure ingurua garbitzen.

Egunero ikusten eta erabiltzen duguna GARBI behar dugu!

ekinaren eguna