Egutegia/Agenda orokorra

Informazio akademikoa ON LINE

M8 OROBIOGOITIAN

• 2021/02/27 |

KABI GURE TXINPALAGUN BERRIA!!

• 2021/02/24 |

Aurten ere mugikorrak biriziklatzeko kanpaina - Jane Gooball Instituturen eskutik, koltana berrerabilia izan dadin eta txinpantze eta gorilen habitata zaintzearen alde, MUGI ZAITEZ OIHANAREN ALDE!- oso arrakastatsua  izan da (52 mugikor bildu eta bidali ditugu) eta ondorioz, 2018an bezala, sari berezia lortu dugu:

Congoko txinpanze bat gure besoetakoa izendatu dute, 2018an LEMBA izan zen, oraingoan KABI.

KABI, Congon Jane Goddball errehabilitazio zentruan bizi den txinpazea da, eta gure besoetakoa denaren izendapenaren ZIURTAGIRIA jaso dugu.

Hemen CHIMPAMIG@Sen TXOSTENA

Kanpainaren informazio gehiago:

www.movilizateporlaselva.org

www.janegoodall.es

www.janegoodallsenegal.org

• 2019/09/11 |

Irailaren 15ean, igandean, “San Migelak 2019” barruan, V.Herri Lasterketa Familiarra eta Beldur Barik Gunea ekintzak antolatu dira.

V. HERRI LASTERKETA FAMILIARRA "BERDINTASUNAREN ALDE"

IZEN EMATEA (aukera bi):
Irailaren 9tik 12ra,  Ibarretxe Kultur etxean edo gizarte-ongizate@iurreta.eus  e-mailean egin ahal izango da.

Egunean bertan: 10:45etararte Askondo kalean. Parte hartzaileei dortsalak eta tiketak banatuko zaizkie.

Adinaren arabera, zirkuitu desberdinak antolatu dira.

INFORMAZIO GEHIAGO HEMEN

Bertan izango dugu ere Beldur Barik Gunea
Goizeko 11:00etatik 13:30etara izango da. Iurretan, San Migel  jaien barruan, indarkeria matxistaren contra gaudela adierazi behar dugu eta bertaratu guztiei informazioa zabaltzea nahi genuke. Iurretako jaiak “eraso sexistarik gabeko jaiak” izatea nahi dugu eta hori lortzea izango dugu helburu.

Gainera, Iurretako San Migel jaiak 2019rako, Eraso Sexisten Aurkako Protokoloa landu Jai inguruan (tabernetan, txosnetan, kaleetan,…) gertatzen diren eraso sexistei aurre egiteko. Iurretako Aita San Migel Jai Batzordea, Anderebide Emakumeen Elkartea eta Udalak, jai inguruan eraso sexistaren bat gertatuz gero, egoera kudeatuz eta irizpideak bateratuz, denok adostutako erantzun koordinatu bat emateko. Eraso sexisten aurkako protokoloa 2019ko irailaren 27an hasiko da eta urriaren 6an bukatuko da (jaien iraupena izango du).

Jaiak irauten duten bitartean, protokoloaren arduradun bat egongo da, 688755000 telefono zenbakian, erasotuari laguntza eskaini eta berarekin egoteko. Helbururik garrantzitsuena egoera konpondu eta erasotua babestea da, zer egin dakitenak egoeraren kargu egin arte. Telefono hau gogoraratzeko, aurten pultserak egin dira eta igande honetan, banatuko ditugu.

KARMELE JAIOren BERBALDIA

• 2021/02/26 |
Iurretako Herri Bibliotekak  “Emakumeak eta Literatura” zikloaren barne martxorako prestatu duen berbaldia:
Aurtengo edizioan Karmele Jaiorekin egoteko aukera izango dugu, Josune Muñoz-ek elkarrizketatuko duelarik.

EGUNA: Martxoak 3 (asteazkena) ORDUA: 18:30 HIZKUNTZA: Euskara
LEKUA: IBARRETXE KULTUR ETXEA (Areto Nagusia)

Modu ezberdinetan parte hartu ahal izango duzu:
Presentzialki (gonbidapenak behar dira, otsailak 15etik aurrera egongo dira eskuragai agortu arte) Bibliotekan eskuratu daitezke, bertara joanez edo telefonoz erreserbatuta 94 681 27 26 (pertsonako gehienez ere 2 gonbidapen erreserbatu daitezke)
Streaming bitartez: berbaldia online jarraitu ahal izango duzu eta gero txataren bitartez galderak egiteko aukera izango duzu. Lotura bat bidaliko dizugu, horretarako jarri gurekin harremanetan  biblioteka@iurreta.eus / 688 863 736 (zure izen-abizenak, emaila eta telefono mugikor baten zenbakia  bat beharko dugu)
Bibliotekako You Tube kanaletik: https://labur.eus/pmE8K. Berbaldia grabatu egingo dugu eta martxoak 10erarte egongo da ikusgai gure kanalean.

ZIENTZIA BADA NESKEN KONTUA!

• 2021/02/11 |

Otsailak 11, emakume zientzilarien nazioarteko eguna ospatzen da, 5.GIHarekin zuzenenan erlazionatutako gaia.  Hurrengo esteketan informazioa eta baliabide desberdinak eskaintzen dira:

IKAS2DEAK PROGRAMA OROBIOGOITIAN

• 2021/02/01 |

Ikas2deak programa HNPren eskutik etorri da eta helburua da ikasleek zenbait ofizioren ezaugarriak bertatik-bertara ezagutzea.

Hori zela eta, urtarrilaren 29an, aurreko barikuan, gurera etorri zitzaigun Kimetz Arana, Traparango artzaia eta nekazaria. Kimetzek 4. DBHko ikasleei azaldu zien bere ofizioaren gorabeherak: zergatik hartu zuen artzaintza eta nekazaritza ogibidetzat, noiz hasi zen, zelan, etorkizuna...

ikas2bideak