Egutegia/Agenda orokorra

Informazio akademikoa ON LINE

AGUR EDOIA!

• 2021/06/18 |

Dena eman ondoren irakaskuntzan, deskantsua gozatzeko garaia da.

Mila esker eman duzun guztiagatik eta besarkada bero bat, bihotz-bihotzetik!

AGUR EDOIA!!!

Agur Edoia!

Ez zaitugu ahaztuko.  Aupa Edoia!!!

LIBURUAK BERRERABILTZEKO PLANA

• 2021/05/21 |

Ekonomia zirkularraren ildoa jarraituz aurten ere - bizi dugun egoerak eskatzen dituen babes neurriak hartuta-, gure eskolako DBH-ko 3., 4. eta Batxiko liburuak berrerabiltzeko plana jarri nahi dugu martxan. Alferrikako gastua aurrezteaz gain, liburu gutxiago erabiliko ditugu, honek suposatzen duen guztiarekin (paper, ur eta energia gutxiago erabiltzea).

Horretarako, ikasturte bukaeran Batxi eta DBH 3. eta 4. mailako liburuak (testu liburuak, zein irakurketa liburuak) jasotzea pentsatu dugu eta hurrengo ikasturteko ikasleen esku jarri.

Ekimen hau guztiz borondatezkoa da eta liburuak emateak ez du bermatzen liburuak lortuko dituzunik.

MAITASUN ERROMANTIKOA DESMUNTATZEN

• 2020/11/17 |

Skolastika-ko Josune Muñozek eman ditu jarduerak.

DBH4 eta batxilergoko ikasleekin amodio erromantikoak literaturan zehar izan duen trataera landu dugu ikastetxean. Irakurketa eta telesail proposamen batzutatik abiatuta gaiaren inguruan hausnarketa egingo da geroago tailer praktiko baten bidez DBH 4.mailetan.

Amodio erromantikoa desmontatuz