BELDUR BARIK lehiaketa

• 2022/09/27 |

YA ESTÁ AQUÍ BELDUR BARIK 2022! - Beldur Barik

GAZTEEI ZUZENDUTAKO  BELDUR BARIK LEHIAKETA MARTXAN DAGO! Anima zaitezte!

12-26 urte bitarteko gazteek har dezakete parte.

Beldur Barik indarkeria sexista prebenitzeko gazteei zuzendutako programa da, eta bere helburua da, gazteekin batera hausnarketa eta eztabaida prozesuak sustatzea jendarte eraldaketan laguntzeko. Hau da, Beldur Barik jarrera bultzatzea.

Lehiaketaren xedea da ikus-entzunezko produkzioen bidez erakustea neska eta mutilek nola erantzuten duten desberdintasun egoeren aurrean eta nola egiten dioten aurre indarkeria sexistaren adierazpenei Beldur Barik jarrerarekin.

NAROA JAIO JAIO, IDAZLE.

• 2022/09/26 |

HIK HASI aldizkariak eskatuta eta HNPk bultzatua, Naroa Jaio Jaiok iritzi artikulua idatzi du HIK HASI aldizkarirako. Artikulua hurrengo aldizkarian agertuko da webgune honetan agertzen den moduan. HNPren aldetik Naroa zoriondu nahi dugu egindako artikuluaren kalitatearengatik.

ZORIONAK NAROA!!!

• Emakumeen Kontrako Indarkeriaren Aurkako Nazioarteko Eguna

1. 2020/11/25
    Emakumeen kontrako indarkeriaren aurkako Nazioarteko Egunean, Hezkidetza taldeko partaideak aurten indarkeria sufritu duten emakumeekin bat eginez, zenbait ekintza prestatu dituzte.

Ekintza  bat online burutuko da eta  4. saioan (11:40) hasiko da.

KLIKATU  HEMEN "streaming" jarraitzeko saioa.

ABESTIAREN LETRA HEMEN

MAITE eta AINHOAk eskainitako abesti ederra:

• Familientzako hitzaldia: MAITASUN ERROMANTIKOA DESMUNTATZEN

1. 2020/11/23

Azarok 25ean  Josune Muñoz-ek eskainiko duen hitzaldia presentzialki edo online jarraitu dezakezu.
    - Presentzialki Ibarretxe Kultur-Etxeko Areto Nagusian (sarrera gonbidapenarekin)
    - Online. Bidali izen-abizenak, emaila eta mugikorraren zenbakia hona: biblioteka@iurreta.eus / 688 86 37 36, azaroak 25eko 13:30ak baino lehen.

ANBOTO aldizkarian elkarrizketa

• EUSKARALDIA OROBIOGOITIAN

1. 2020/11/23

EUSKARAREN HISTORIAREN ERAKUSKETA. Euskaraldiarekin eta Euskara egunarekin bat eginez, Hizkuntza Normalkuntza Batzordeak Euskararen Historiaren gaineko erakusketa bat antolatu dute. Oskar Caballerok ekarritako panel mordoek osatzen dute erakusketa. Bertan, gure hizkuntzaren bilakaera idazkien, grafikoen eta mapen bidez ikus daiteke erromatarren garaitik gure egunetara arte. Benetan erakusketa polita eta didaktikoa.

2020ko Euskaraldia abian da gurean ere pasa den asteko barikutik. 15 egun ditugu aurretik Euskal Herri osoan egingo den ariketa sozial eta kolektibo hau aurrera eramateko.

Horretarako hainbat arigune sortu ditugu institutuan: Batxilerreko ikasleak, mintegiak, Zuzendaritza, irakasleak ez diren langileenak, familia elkartea eta jantokiko langileenak. Horretaz gain, ariguneetako partaideei Belarriprest edo Ahobizi txapak banatu zaizkie. Azaroaren 20an, Euskaraldiaren lehen egunean, HNPko ordezkariak sartu ziren geleetara Euskaraldia zer den azaltzeko. Azalpenaz gain, aurreko edizioaren bideo bat eta aurtongo Euskaraldiaren abestia ikusi zuten ikasle guztiek.

• MAITASUN ERROMANTIKOA DESMUNTATZEN

1. 2020/11/17

Skolastika-ko Josune Muñozek eman ditu jarduerak.

DBH4 eta batxilergoko ikasleekin amodio erromantikoak literaturan zehar izan duen trataera landu dugu ikastetxean. Irakurketa eta telesail proposamen batzutatik abiatuta gaiaren inguruan hausnarketa egingo da geroago tailer praktiko baten bidez DBH 4.mailetan.

• ORTUA MONTATZEN

1. 2020/11/17

Ortu ekologikoa aurrera doa! Diseinatutako proiektua martxan jartzen ari gara.

Iaz materiala erosi eta Udalaren laguntzaz eremua sarez mugatu egin genuen.

Orain 4. DBHko TEKNOLOGIAko ikasleak - Mikelen gidaritzapean- bankalak montatzen ari dira buru-belarri.