FILOSOFIAKO IRTEERA 1. BATX

• 2022/11/28 |

Gaur Donostiako EHUko Filosofia fakultatera joan dira 1. batxilerreko ikasleak. Bertan, unibertsitateko irakaslea den Agustin Arrietarekin izan dute jardunaldia. Gaia  "Gaueko eztabaidak"  liburuan oinarritu da, Zientziaz, erlijioaz eta egiaz ari den  lehen eztabaidan, hain zuzen.  Ondoren, ikasleak Haizearen Orrazia ikustera joan dira.

Eskerrik asko Agustin Arrietari eman digun aukeragatik.

20221128_115033

Emakumeen Kontrako Indarkeriaren Aurkako Nazioarteko Eguna

• 2022/11/25 |

Emakumeen kontrako indarkeriaren aurkako Nazioarteko Egunean, Hezkidetza taldeak, aurten indarkeria sufritu duten emakumeekin bat eginez, zenbait ekintza prestatu du.

BELDUR BARIK 2022-23

BELDUR BARIK 21-22

BIDELAGUN: HEZITZAILEEN BILA

• 2022/11/18 |

"23-24 ikasturterako Bidelagun programan parte hartzeko hezitzaileen bila gabiltz.

Juan Orobiogoitiako ikasle ohia bazara hemen duzu datorren ikasturtean lan egiteko aukera polita. Hezkuntzan lan egiteko eta irakaskuntzan zure trebeziak praktikan ipintzeko era bat izan daiteke.

Interesa baduzu bidali zure curriculum-a hona: itxasoiga@orobiogoitia.eus

Eskertuko genuke zure lagunen artean ere zabalduko bazenu informazio hau.

Zure zain gaude!!"

• IKAS2DEAK PROGRAMA OROBIOGOITIAN

1. 2021/02/01

Ikas2deak programa HNPren eskutik etorri da eta helburua da ikasleek zenbait ofizioren ezaugarriak bertatik-bertara ezagutzea.

• "ZIENTZIAREN EMOZIOA" hitzaldia

1. 2021/01/25

Aurreko barikuan Gotzone Barandika Argoitiak, Zientzia eta Teknologia Falkultateko  Doktorego Eskola Zuendariak, Batxilergoko 1.Ako eta Kultura Zientifikoko ikasleei hitzaldia eman zien (STEAM proiektuaren barruan): "ZIENTZIAREN EMOZIOA"

• HEZKIDETZAKO HITZALDIA

1. 2021/01/21

HEZKIDETZA  proiektuko ekimena izan genuen asteazkenean:

Jare Itzazelaia eta Maren Blancok, 2. batxiko ikasleak, 1, batxikoei emandako hitzaldia.

• Ainhoa Azpitarte, 1. Batxilerreko ikaslea, abeslari.

1. 2021/01/17

Klak euskal proiektuaren barruan, Durangaldeko hainbat ikastetxeko ikasleak batu dira eta euskal abesti baten bideoklipa egin dute. Batzuk kamara eta grabazio lanetan ibili dira. Beste batzuk, ordea, abeslari eta musikari aritu dira. Horien artean Ainhoa Azpitarte ikaslea egon da.

Goza dezagun bideoklipa entzun eta ikusiz!!!

• MUGIKORREN BILKETA KANPAINA

1. 2021/01/13

JUAN OROBIOGOITIA institutuan JANE  GOODALL institutuarekin elkarlanean egiten dugun proiektuan, Senegaleko eta Gineako ekosistemak eta txinpantzeak babesten laguntzeko MUGIKORRAK jasotzen ditugu, eta beharbada  Gabon ostea oso sasoi aproposa da horretarako

2017/18 kurtsoan proiektuarekin hasi ginen eta horrenbeste mugikor bidali genituenez LEMBA izeneko txinpantzeri urte batean laguntzeko aukera izan dugu!

Ikusteko zehatzago zer egiten duten Senegalen eta Ginean web honetan sartu. Gaztelaniaz, ingelesez eta frantsesez ikusi ahal da:   www.janegoodallsenegal.org

Jane Goodall-ek berak laburtzen digu minutu batean HEMEN mugikorrak zergatik birziklatu behar ditugun (ingelesez, azpitituluekin gaztelaniaz)

KLIMA ALDAKETAREN AURKA

• 2022/10/24 |

Nazioarteko Klima Aldaketaren aurkako egunean, EITBko  EKIN! programakoak ikastetxera etorri  eta gure ikasleekin klima aldaketaren inguruko elkarrizketa grabatu zuten.

ALDA DEZAGUN SISTEMA, EZ KLIMA!

ETBko eguraldi saioan ikusgai: