Abenduak 3, EUSKARA EGUNA Orobiogoitian

1. 2021/12/03 |

Abenduaren 3an Euskararen eguna ospatzen dugu.

Hona hemen HNPko batzordeak antolatutako EGITARAUA:

MADDALEN ARZALLUSen ABESTIA

BOOKTUBERBOOM BOZKATU!!!

• 2021/12/01 |

Paule Azpitarte ikaslea aurkeztu da BOOKTUBERBOOM lehiaketara. Bozkatu haren alde!

9 booktuberrek egin dute publiko euren lana. Abenduaren 10ra bitarte “Gustuko dut” gehien dituen booktuberra izango da PUBLIKOAREN SARIA irabaziko duena.

- ARGIBIDEAK

- BOOKTUBERBOOM +V BIDEO ZERRENDA

- PAULE AZPITARTE: Zer da ba, maitasuna? (Miren Agur Meabe)

Animatu, harpidetu eta eman “like” !

Booktuberrak, YouTuben liburuen gomendioak eta iruzkinak eskaintzen dituzten gazte youtuberrak dira eta fenomeno hau geurera hurbiltzen ari da lehiaketa honi esker. Lehiaketaren helburua gazteen artean irakurzaletasuna sustatzea da.

Ainhoa Azpitarte ETBn aktore!

• 2021/11/29 |

AINHOA  AZPITARTE aktorea!, gure ikastetxeko 2. batxiko ikaslea, "Irabazi arte!" EITBko telesail berrian.

Nesken futbol talde baten inguruan oinarritzen den serie honetan premiazko balio garrantzitsuak garatzen dira, hala nola emakumeak kirolean, elkartasuna eta adiskidetasuna.

Adi, laster ikusgai ETBn

• ZIENTZIA BADA NESKEN KONTUA!

1. 2021/02/11

Otsailak 11, emakume zientzilarien nazioarteko eguna ospatzen da, 5.GIHarekin zuzenenan erlazionatutako gaia.  Hurrengo esteketan informazioa eta baliabide desberdinak eskaintzen dira:

• "ZIENTZIAREN EMOZIOA" hitzaldia

1. 2021/01/25

Aurreko barikuan Gotzone Barandika Argoitiak, Zientzia eta Teknologia Falkultateko  Doktorego Eskola Zuendariak, Batxilergoko 1.Ako eta Kultura Zientifikoko ikasleei hitzaldia eman zien (STEAM proiektuaren barruan): "ZIENTZIAREN EMOZIOA"

• EMAKUME ZIENTZIALARIEN EGUNA

1. 2021/02/05

Otsailaren 11an  "Emakume eta neska zientzialarien nazioarteko eguna " da.

Emakumeen papera zientzietan  ezagutarazteko 1. Batxiko Kultura Zientifikoko ikasleek 30 emakume zientzialariari buruzko erakusketa egin dute.

• LIBURU EGUNA OSPATZEN

1. 2021/04/23
    AURPEGILIBURUA  sortu dugu ikastexean liburuak eta irakurketa ospatzeko eta aldarrikatzeko
    Hau bai facebook jatorra!!!
  • EGUNEAN BEHIN LEHIAKETA

1. 2021/04/13
    Aste Santuak aurretik 8 astez ibili dira guztira 89 ikasle eta irakasle hamar galdera erantzuten Egunean Behin lehiaketan. Egunero hamar galdera erantzun dituzte.

AGUR AURORA, EZ ZAITUGU AHAZTUKO!

• 2021/11/O2 |

Gurekin urte asko eman zenuen

Gurekin geratzen zara betiko