Egutegia/Agenda orokorra

Informazio akademikoa ON LINE

EGUNEAN BEHIN LEHIAKETA

• 2021/04/13 |
Aste Santuak aurretik 8 astez ibili dira guztira 89 ikasle eta irakasle hamar galdera erantzuten Egunean Behin lehiaketan. Egunero hamar galdera erantzun dituzte.

Azkenean hiru sari mota eman dira:
- Lehen postua lortu duena: Liher Ortiz de Zarate (3C)
- Lehenengo hamarren arteko zozketan: Naroa Basalo (Batx 1A)
- Partaide guztien arteko zozketan: Maialen Fernandez de Arroyabe (1A)

Zorionak guztiei eta eskerrik asko parte hartzearren.

Ea hurrengo txandan ere parte hartzen dugun!

Egunean Behin

BATXILERGOKO MATRIKULAZIOA 21-22

• 2021/04/06 |

Batxilergorako aurrematrikula epea Juan Orobiogoitia Institutuan apirilaren 12tik 23ra.

Aurkezpena azalduta :

BATX1

BATX2

Ikasleak eta gurasoak:

• Familientzako hitzaldia: MAITASUN ERROMANTIKOA DESMUNTATZEN

1. 2020/11/23

Azarok 25ean  Josune Muñoz-ek eskainiko duen hitzaldia presentzialki edo online jarraitu dezakezu.
    - Presentzialki Ibarretxe Kultur-Etxeko Areto Nagusian (sarrera gonbidapenarekin)
    - Online. Bidali izen-abizenak, emaila eta mugikorraren zenbakia hona: biblioteka@iurreta.eus / 688 86 37 36, azaroak 25eko 13:30ak baino lehen.

ANBOTO aldizkarian elkarrizketa

• EUSKARALDIA OROBIOGOITIAN

1. 2020/11/23

EUSKARAREN HISTORIAREN ERAKUSKETA. Euskaraldiarekin eta Euskara egunarekin bat eginez, Hizkuntza Normalkuntza Batzordeak Euskararen Historiaren gaineko erakusketa bat antolatu dute. Oskar Caballerok ekarritako panel mordoek osatzen dute erakusketa. Bertan, gure hizkuntzaren bilakaera idazkien, grafikoen eta mapen bidez ikus daiteke erromatarren garaitik gure egunetara arte. Benetan erakusketa polita eta didaktikoa.

2020ko Euskaraldia abian da gurean ere pasa den asteko barikutik. 15 egun ditugu aurretik Euskal Herri osoan egingo den ariketa sozial eta kolektibo hau aurrera eramateko.

Horretarako hainbat arigune sortu ditugu institutuan: Batxilerreko ikasleak, mintegiak, Zuzendaritza, irakasleak ez diren langileenak, familia elkartea eta jantokiko langileenak. Horretaz gain, ariguneetako partaideei Belarriprest edo Ahobizi txapak banatu zaizkie. Azaroaren 20an, Euskaraldiaren lehen egunean, HNPko ordezkariak sartu ziren geleetara Euskaraldia zer den azaltzeko. Azalpenaz gain, aurreko edizioaren bideo bat eta aurtongo Euskaraldiaren abestia ikusi zuten ikasle guztiek.

• MAITASUN ERROMANTIKOA DESMUNTATZEN

1. 2020/11/17

Skolastika-ko Josune Muñozek eman ditu jarduerak.

DBH4 eta batxilergoko ikasleekin amodio erromantikoak literaturan zehar izan duen trataera landu dugu ikastetxean. Irakurketa eta telesail proposamen batzutatik abiatuta gaiaren inguruan hausnarketa egingo da geroago tailer praktiko baten bidez DBH 4.mailetan.

• ORTUA MONTATZEN

1. 2020/11/17

Ortu ekologikoa aurrera doa! Diseinatutako proiektua martxan jartzen ari gara.

Iaz materiala erosi eta Udalaren laguntzaz eremua sarez mugatu egin genuen.

Orain 4. DBHko TEKNOLOGIAko ikasleak - Mikelen gidaritzapean- bankalak montatzen ari dira buru-belarri.

• BOCK´N ROLLAK

1. 2020/11/17

“Bock’n roll”ak  ogitartekoak eta hamaiketakoak garraiatzeko bilgarri jasangarriak dira, berrerabiltzen dira nahi duzun beste eta  plastikoa eta aluminio ordezkatzen dute.