Egutegia/Agenda orokorra

Informazio akademikoa ON LINE

AGUR EDOIA!

• 2021/06/18 |

Dena eman ondoren irakaskuntzan, deskantsua gozatzeko garaia da.

Mila esker eman duzun guztiagatik eta besarkada bero bat, bihotz-bihotzetik!

AGUR EDOIA!!!

Agur Edoia!

Ez zaitugu ahaztuko.  Aupa Edoia!!!

LIBURUAK BERRERABILTZEKO PLANA

• 2021/05/21 |

Ekonomia zirkularraren ildoa jarraituz aurten ere - bizi dugun egoerak eskatzen dituen babes neurriak hartuta-, gure eskolako DBH-ko 3., 4. eta Batxiko liburuak berrerabiltzeko plana jarri nahi dugu martxan. Alferrikako gastua aurrezteaz gain, liburu gutxiago erabiliko ditugu, honek suposatzen duen guztiarekin (paper, ur eta energia gutxiago erabiltzea).

Horretarako, ikasturte bukaeran Batxi eta DBH 3. eta 4. mailako liburuak (testu liburuak, zein irakurketa liburuak) jasotzea pentsatu dugu eta hurrengo ikasturteko ikasleen esku jarri.

Ekimen hau guztiz borondatezkoa da eta liburuak emateak ez du bermatzen liburuak lortuko dituzunik.

• EMAKUME ZIENTZIALARIEN EGUNA

1. 2021/02/05

Otsailaren 11an  "Emakume eta neska zientzialarien nazioarteko eguna " da.

Emakumeen papera zientzietan  ezagutarazteko 1. Batxiko Kultura Zientifikoko ikasleek 30 emakume zientzialariari buruzko erakusketa egin dute.

• LIBURU EGUNA OSPATZEN

1. 2021/04/23
    AURPEGILIBURUA  sortu dugu ikastexean liburuak eta irakurketa ospatzeko eta aldarrikatzeko
    Hau bai facebook jatorra!!!
  • EGUNEAN BEHIN LEHIAKETA

1. 2021/04/13
    Aste Santuak aurretik 8 astez ibili dira guztira 89 ikasle eta irakasle hamar galdera erantzuten Egunean Behin lehiaketan. Egunero hamar galdera erantzun dituzte.

• KARMELE JAIOren BERBALDIA

1. 2021/02/26
    Iurretako Herri Bibliotekak  “Emakumeak eta Literatura” zikloaren barne martxorako prestatu duen berbaldia:
    Aurtengo edizioan Karmele Jaiorekin egoteko aukera izango dugu, Josune Muñoz-ek elkarrizketatuko duelarik.

EGUNA: Martxoak 3 (asteazkena) ORDUA: 18:30 HIZKUNTZA: Euskara
    LEKUA: IBARRETXE KULTUR ETXEA (Areto Nagusia)

• BATXILERGOKO MATRIKULAZIOA 21-22

1. 2021/04/06

Batxilergorako aurrematrikula epea Juan Orobiogoitia Institutuan apirilaren 12tik 23ra.