22-23 MATRIKULARAKO DOKUMENTAZIOA

• 2021/06/22 |

Hemen gure ikastetxean 22-23 ikasturtean matrikulatzeko informazioa eta beharrezko dokumentazioa mailaka.

Adi liburuekin, aldaketak daude eta (begiratu ISBN zenbakiak).

GURASO ELKARTEAren OHARRA liburuak erosteko

1. DBH
INFORMAZIOA IKASLEAREN FITXA  BAIMENA    BAIMENA II
LIBURUAK LIBURU SOLIDARIOA JANTOKIA

2. DBH
INFORMAZIOA BAIMENA I    BAIMENA II
LIBURUAK LIBURU SOLIDARIOA JANTOKIA

3. DBH
INFORMAZIOA BAIMENA<14      BAIMENA>14  BAIMENA II
LIBURUAK ATSEDENALDIKO BAIMENA JANTOKIA

4. DBH
INFORMAZIOA BAIMENA>14  BAIMENA II
LIBURUAK ATSEDENALDIKO BAIMENA JANTOKIA

BATXILERGO

LIBURUAK BERRERABILTZEKO PLANA - DBH

• 2022/06/14 |

Kurtso amaiera heltzear dago eta bostgarren urtez  " Nik ez dotaz bier" ekimena martxan jartzeko unea heldu da. Ekimen honen bidez testu liburu zein  irakurketa liburuak berrerabiltzea lortu nahi dugu, Ekonomia Zirkularra bultzatuz.

Animatu zaitez, J. Orobiogoitiako ikas komunitateak eta planetak eskertuko dizu!!!

Ekimen hau guztiz borondatezkoa da eta liburuak emateak ez du bermatzen liburuak lortuko dituzunik.

• KARMELE JAIOren BERBALDIA

1. 2021/02/26
    Iurretako Herri Bibliotekak  “Emakumeak eta Literatura” zikloaren barne martxorako prestatu duen berbaldia:
    Aurtengo edizioan Karmele Jaiorekin egoteko aukera izango dugu, Josune Muñoz-ek elkarrizketatuko duelarik.

EGUNA: Martxoak 3 (asteazkena) ORDUA: 18:30 HIZKUNTZA: Euskara
    LEKUA: IBARRETXE KULTUR ETXEA (Areto Nagusia)

• KABI GURE TXINPALAGUN BERRIA!!

1. 2021/02/24

Aurten ere mugikorrak biriziklatzeko kanpaina - Jane Gooball Instituturen eskutik, koltana berrerabilia izan dadin eta txinpantze eta gorilen habitata zaintzearen alde, MUGI ZAITEZ OIHANAREN ALDE!- oso arrakastatsua  izan da (52 mugikor bildu eta bidali ditugu) eta ondorioz, 2018an bezala, sari berezia lortu dugu:

Congoko txinpanze bat gure besoetakoa izendatu dute, 2018an LEMBA izan zen, oraingoan KABI.

• ZIENTZIA BADA NESKEN KONTUA!

1. 2021/02/11

Otsailak 11, emakume zientzilarien nazioarteko eguna ospatzen da, 5.GIHarekin zuzenenan erlazionatutako gaia.  Hurrengo esteketan informazioa eta baliabide desberdinak eskaintzen dira:

HARRERA EKITALDIA

• 2022/06/20 |

Maiztegi eta Zaldibarko eskolako ikasleei egindako harrera ekitaldia ekainaren 15 eta 17an.

Ikastetxea erakusteaz aparte, ikasleek aurkezpena egin zuten, ondoren jokoak patioan denok elkarrekin eta amaitzeko bazkaria.

Egun ederra pasatu genuen.

harrera eguna