22-23 MATRIKULARAKO DOKUMENTAZIOA

• 2021/06/22 |

Hemen gure ikastetxean 22-23 ikasturtean matrikulatzeko informazioa eta beharrezko dokumentazioa mailaka.

Adi liburuekin, aldaketak daude eta (begiratu ISBN zenbakiak).

GURASO ELKARTEAren OHARRA liburuak erosteko

1. DBH
INFORMAZIOA IKASLEAREN FITXA  BAIMENA    BAIMENA II
LIBURUAK LIBURU SOLIDARIOA JANTOKIA

2. DBH
INFORMAZIOA BAIMENA I    BAIMENA II
LIBURUAK LIBURU SOLIDARIOA JANTOKIA

3. DBH
INFORMAZIOA BAIMENA<14      BAIMENA>14  BAIMENA II
LIBURUAK ATSEDENALDIKO BAIMENA JANTOKIA

4. DBH
INFORMAZIOA BAIMENA>14  BAIMENA II
LIBURUAK ATSEDENALDIKO BAIMENA JANTOKIA

BATXILERGO

LIBURUAK BERRERABILTZEKO PLANA - DBH

• 2022/06/14 |

Kurtso amaiera heltzear dago eta bostgarren urtez  " Nik ez dotaz bier" ekimena martxan jartzeko unea heldu da. Ekimen honen bidez testu liburu zein  irakurketa liburuak berrerabiltzea lortu nahi dugu, Ekonomia Zirkularra bultzatuz.

Animatu zaitez, J. Orobiogoitiako ikas komunitateak eta planetak eskertuko dizu!!!

Ekimen hau guztiz borondatezkoa da eta liburuak emateak ez du bermatzen liburuak lortuko dituzunik.

• EMAKUME ZIENTZIALARIEN EGUNA

1. 2021/02/05

Otsailaren 11an  "Emakume eta neska zientzialarien nazioarteko eguna " da.

Emakumeen papera zientzietan  ezagutarazteko 1. Batxiko Kultura Zientifikoko ikasleek 30 emakume zientzialariari buruzko erakusketa egin dute.

• IKAS2DEAK PROGRAMA OROBIOGOITIAN

1. 2021/02/01

Ikas2deak programa HNPren eskutik etorri da eta helburua da ikasleek zenbait ofizioren ezaugarriak bertatik-bertara ezagutzea.

• "ZIENTZIAREN EMOZIOA" hitzaldia

1. 2021/01/25

Aurreko barikuan Gotzone Barandika Argoitiak, Zientzia eta Teknologia Falkultateko  Doktorego Eskola Zuendariak, Batxilergoko 1.Ako eta Kultura Zientifikoko ikasleei hitzaldia eman zien (STEAM proiektuaren barruan): "ZIENTZIAREN EMOZIOA"

• HEZKIDETZAKO HITZALDIA

1. 2021/01/21

HEZKIDETZA  proiektuko ekimena izan genuen asteazkenean:

Jare Itzazelaia eta Maren Blancok, 2. batxiko ikasleak, 1, batxikoei emandako hitzaldia.

• Ainhoa Azpitarte, 1. Batxilerreko ikaslea, abeslari.

1. 2021/01/17

Klak euskal proiektuaren barruan, Durangaldeko hainbat ikastetxeko ikasleak batu dira eta euskal abesti baten bideoklipa egin dute. Batzuk kamara eta grabazio lanetan ibili dira. Beste batzuk, ordea, abeslari eta musikari aritu dira. Horien artean Ainhoa Azpitarte ikaslea egon da.

Goza dezagun bideoklipa entzun eta ikusiz!!!

HARRERA EKITALDIA

• 2022/06/20 |

Maiztegi eta Zaldibarko eskolako ikasleei egindako harrera ekitaldia ekainaren 15 eta 17an.

Ikastetxea erakusteaz aparte, ikasleek aurkezpena egin zuten, ondoren jokoak patioan denok elkarrekin eta amaitzeko bazkaria.

Egun ederra pasatu genuen.

harrera eguna